Wednesday, May 14, 2008

花脚

我不清楚是不是大家都明白‘花脚’这词。。但很多人都爱这样说我。。。尤其是我的家人。。。

我承认。。因为。。我今天又跑了一阵天。。我就是静不下来。。

今天,我喊破喉咙了。。没有老天爷眷顾的歌喉,但切偏偏爱献丑。我们唱了至少5小时。。。
很不爽的。。没到9点钟就没得唱了,好过分哦。。。
没关系。。我们清唱!!
最后还是疯到9点半。。。我们真的好无聊。

现在。。我真的破声了!!但大家真的都玩得很开心。

声音破了,现在别想唱歌。。。

嘿我那五位爱唱的朋友。。。今天你们都---------疯啦!!!!

1 comment:

OHCM said...

I am honoured to be the first one to leave the comment here, but can't write chinese because I am in com lab now. HAHA...I lost my voice too! It's great to Sing K with all of you!So fun! U will get back your real sexy voice after few days ones...:) Why 'Hua Jiao' oh? your leg got fower meh?haha.